Facebook Banner Popthevote Cae

Pop the Vote: Kultura na volitvah

Združenje Culture Action Europe (CAE) je na dan Evrope, 9. maja 2023, predstavilo projekt pod naslovom Pop the Vote: Kultura na volitvah. Partner projekta je tudi Motovila.

Cilj projekta Pop the Vote: Kultura na volitvah, ki ga sofinancira Evropski parlament, je angažirati mlade umetnike v 13 državah EU, da spodbudijo državljane k udeležbi na volitve v Evropski parlament, ki bodo junija 2024. Izbrani umetniki bodo namreč kot ustvarjalci sprememb (changemakers) z »artivizmom« in skupnostnimi (inovativnimi) pristopi državljane spodbudili k aktivni drži o glasovanju za evropske poslanke in poslance prihodnje leto.

Projekt s pomočjo kulture spodbuja aktivno sodelovanje evropskih državljanov pri evropskih parlamentarnih volitvah leta 2024.

Motovila pri projektu Pop the Vote sodeluje kot lokalna povezovalna točka in pomaga pri razširjanju novic o projektnih aktivnostih.

Več informacij in sveže novice o projektu najdete na povezavi Pop the Vote. Spremljajte #popthevote!

Časovnica projekta:

  • Maj 2023: Javna predstavitev projekta na dan Evrope 2023
  • September 2023: Javni razpis za ustvarjalce sprememb
  • Februar 2024: Usposabljanje za ustvarjalce sprememb
  • Maj 2024: Kampanja Pop the Vote: Kultura na volitvah
  • Junij 2024: Parlamentarne volitve v EU

Projekt koordinira Culture Action Europe, kot partnerji sodelujejo A25 (BG), Clubture (HR), D6 Culture EU (CY), Association des Centres culturels de rencontre (ACCR) (FR), Kulturpolitische Gesellschaft e.V. (KupoGe) (DE), ProProgressione (HU), Biennale des jeunes créateurs de l’Europe et de la Méditerranée (BJCEM) (IT), Kunsten 92 (NL), European Cultural Foundation (NL), Krytyka Polityczna (PL), Mapa das Ideias (PT), Motovila (SI), Red de Espacios y Agentes de Cultura Comunitaria, REACC (ES) in Space-Time Works (STW) (SE).

Projekt se bo izvajal v Bolgariji, Cipru, Franciji, Italiji, Hrvaški, Madžarski, Nemčiji, Nizozemski, Poljski, Portugalski, Sloveniji, Španiji in Švedski. Te države so bile izbrane zaradi nizke volilne udeležbe državljanov na volitvah v Evropski parlament leta 2019 oz. nasprotno, zaradi pretekle visoke udeležbe na volitvah so lahko za navdih in primer dobre prakse.

CAE bo predvidoma septembra letos objavil poziv za mlade umetnike in študente umetnosti. Izbrani bodo po 4 iz vsake od 13 sodelujočih držav pri projektu. Skupaj 52 izbranih umetnikov se bo nato udeležilo enotedenskega usposabljanja Changemakers’ Playground Camp v Belgiji, kjer bodo osvojili oz. poglobili znanje o Evropski uniji, institucijah EU in volitvah leta 2024, hkrati pa se bodo seznanili s teorijo sprememb, metodologijo artivizma in vključevanjem občinstva. Ob koncu usposabljanja bodo udeleženci predlagali aktivnosti, s katerim bodo mesec pred volitvami skupnosti v svojih državah nagovorili, da oddajo glas na volitvah v Evropski parlament.

CAE je k sodelovanju pri projektu Pop the Vote: Kultura na volitvah povabil 14 partnerskih organizacij, med njimi je Motovila, ki bodo delovale kot lokalne povezovalne točke in pomagale pri razširjanju novic o projektnih aktivnostih.

Več informacij in sveže novice o projektu najdete na povezavi Pop the Vote.
Predstavitev projekta s pogovorom si lahko ogledate na povezavi tukaj.

Podpirajo nas

Zdruzen Logo Slo2
Ministrstvo Za Kulturo1 380x58
Logo Mol 1