Projekt se bo izvajal v Bolgariji, Cipru, Franciji, Italiji, Hrvaški, Madžarski, Nemčiji, Nizozemski, Poljski, Portugalski, Sloveniji, Španiji in Švedski. Te države so bile izbrane zaradi nizke volilne udeležbe državljanov na volitvah v Evropski parlament leta 2019 oz. nasprotno, zaradi pretekle visoke udeležbe na volitvah so lahko za navdih in primer dobre prakse.
CAE bo predvidoma septembra letos objavil poziv za mlade umetnike in študente umetnosti. Izbrani bodo po 4 iz vsake od 13 sodelujočih držav pri projektu. Skupaj 52 izbranih umetnikov se bo nato udeležilo enotedenskega usposabljanja Changemakers’ Playground Camp v Belgiji, kjer bodo osvojili oz. poglobili znanje o Evropski uniji, institucijah EU in volitvah leta 2024, hkrati pa se bodo seznanili s teorijo sprememb, metodologijo artivizma in vključevanjem občinstva. Ob koncu usposabljanja bodo udeleženci predlagali aktivnosti, s katerim bodo mesec pred volitvami skupnosti v svojih državah nagovorili, da oddajo glas na volitvah v Evropski parlament.
CAE je k sodelovanju pri projektu Pop the Vote: Kultura na volitvah povabil 14 partnerskih organizacij, med njimi je Motovila, ki bodo delovale kot lokalne povezovalne točke in pomagale pri razširjanju novic o projektnih aktivnostih.
Več informacij in sveže novice o projektu najdete na povezavi Pop the Vote.
Predstavitev projekta s pogovorom si lahko ogledate na povezavi tukaj.