Čemu spletni seminar o razvoju občinstev?
Spletni seminar je zasnovan z namenom spodbuditi premislek o tem, kako naj se muzeji in druge organizacije s področja umetnosti in kulture začnejo znova povezovati z javnostjo in si ustvarijo lojalno in angažirano občinstvo za prihodnost. V obdobju ponovnega odpiranja institucij vam bo pomagal razmisliti o vlogi, ki jo želi vaša organizacija imeti v družbi. Julie Aldridge bo z udeleženci delila dognanja organizacij, s katerimi sodeluje ali je v stiku v Veliki Britaniji in na mednarodni ravni: kaj bi bilo treba spremeniti, da bomo bolje izpolnili pričakovanja obiskovalcev, premagali strahove in spodbudili ljudi, da se vključijo v novo resničnost?
Če ste razmišljali o naslednjih izzivih, potem je ta spletni seminar za vas:
- Kaj naj storimo, če obiskovalci ne drvijo nazaj, ko smo ponovno odprli svoja vrata?
- Na spletu smo brezplačno ponudili veliko vsebine. Kako spodbuditi ljudi, da zdaj plačajo za bolj poglobljeno izkušnjo v živo? Kako lahko (nad)gradimo svojo digitalno strategijo?
- Kako bi lahko spremenili odnos z javnostjo, da bi pridobili nazaj prejšnje obiskovalce?
- Verjetno bomo izgubili velik del prejšnjega občinstva (npr. turiste, šole itd.). Kako lahko pritegnemo nova občinstva?
- Kaj bi ljudje potrebovali od nas, da vzpostavijo zaupanje in jih uspemo prepričati, da nas ponovno obiščejo ali se vključijo v naše aktivnosti?
- Katera publika bi se najverjetneje vrnila najprej in kako priti do njih?
Kaj bom pridobil?
- Brezplačna orodja, koncepte in praktične nasvete za oblikovanje strategije razvoja občinstev.
- Dognanja muzejev in drugih ustvarjalnih organizacij v mednarodnem prostoru. Kaj druge organizacije preizkušajo v tem trenutku, da bi ponovno pridobile obiskovalce?
- Dognanja o tem, kako javnost razmišlja, čuti in deluje.
- Nasvete, kako lahko vaša organizacija ta dognanja uporabi, da postane bolj pomembna za ljudi.
- Priložnost za izmenjavo idej, izzivov in priložnosti z drugimi udeleženci.
O predavateljici
Julie Aldridge je strokovnjakinja in svetovalka za poslovno načrtovanje, trženjsko strategijo in organizacijski razvoj. Sodeluje s številnimi in raznolikimi organizacijami s področja umetnosti, kulturne dediščine in kulturnega sektorja. Ponuja nasvete in orodja za preizkušanje idej v procesu inoviranja poslovnega modela in novih načinov ustvarjanja vrednosti. Več kot desetletje je bila izvršna direktorica angleškega združenja za trženje v umetnosti, kulturi in na področju kulture dediščine (AMA – Arts Marketing Association).