Na prvem seminarju Ali potrebujemo novo strategijo? (18. junij) so udeleženci prejeli informacije o brezplačnih orodjih, konceptih in praktične nasvete za oblikovanje strategije razvoja občinstev. Udeležence smo spodbudili k premisleku o tem, kako naj se muzeji in druge organizacije s področja umetnosti in kulture začnejo znova povezovati z javnostjo in si ustvarijo lojalno in angažirano občinstvo za prihodnost.
Pomnite tri osnovne korake pri oblikovanju strategije občinstev:
(1) Začnite s svojimi cilji – kot ekipa se dogovorite, koga želite doseči in vključiti ter zakaj. Kakšno spremembo želite ponuditi ljudem?
(2) Spoznajte jih – razumeti morate svoje trenutno in potencialno občinstvo in to, kako želijo doživeti ali se vključiti v umetnost in kulturo.
(3) Odzovite se kot ekipa – razmislite, kako lahko svojo vizijo in ponudbo uskladite s tem, kar ljudje potrebujejo ali cenijo pri umetniški izkušnji.
Na nadaljevalnem seminarju Ključni dejavniki razvoja vključujoče organizacije, usmerjene v občinstvo (7. julij) je Julie raziskala štiri dejavnike uspeha za razvoj vključujoče organizacije, ki je usmerjena v občinstvo in prilagojena za novo realnost ob ponovnem odprtju:
(1) Skupna vizija razvoja občinstev – vizija, ki si jo delijo vsi sodelavci organizacije. Celoten kader naj bo usmerjen v isti cilj in ne samo osebe, zadolžene za vzgojno-izobraževalni program ali trženje, ampak tudi kustosi, direktor, vodja kadrovske službe itd.
(2) Poglobljen vpogled v občinstvo – sprejemanje odločitev na podlagi dejstev, da se lahko zagotovi ustreznost in smiselnost skladno z načelom »nič o nas brez nas«. V proces morate vključiti predstavnike skupin, ki jih želite nagovoriti, da zagotovite relevantnost vašega programa, storitve, aktivnosti …
(3) Ustvarjanje odprte, odzivne organizacijske kulture, ki bo sposobna poslušati in se odzivati na obstoječe in potencialno občinstvo.
(4) Oblikovanje strategije občinstva, skupne celotni organizaciji.