Julie Aldridge Obcinstvo V Ospredju Motovila 2020

Osnovni koraki pri oblikovanju strategije občinstev

Kaj bi bilo treba spremeniti, da bomo bolje izpolnili pričakovanja obiskovalcev, premagali strahove in spodbudili ljudi, da se vključijo v novo resničnost?

Junija in julija smo uspešno organizirali dva spletna seminarja pod naslovom Občinstvo v ospredju. Predavala je z Julie Aldridge (UK), strokovnjakinja in svetovalka za poslovno načrtovanje, trženjsko strategijo in organizacijski razvoj. Kaj bi bilo treba spremeniti, da bomo bolje izpolnili pričakovanja obiskovalcev, premagali strahove in spodbudili ljudi, da se vključijo v novo resničnost?

Na prvem seminarju Ali potrebujemo novo strategijo? (18. junij) so udeleženci prejeli informacije o brezplačnih orodjih, konceptih in praktične nasvete za oblikovanje strategije razvoja občinstev. Udeležence smo spodbudili k premisleku o tem, kako naj se muzeji in druge organizacije s področja umetnosti in kulture začnejo znova povezovati z javnostjo in si ustvarijo lojalno in angažirano občinstvo za prihodnost.

Pomnite tri osnovne korake pri oblikovanju strategije občinstev:
(1) Začnite s svojimi cilji – kot ekipa se dogovorite, koga želite doseči in vključiti ter zakaj. Kakšno spremembo želite ponuditi ljudem?
(2) Spoznajte jih – razumeti morate svoje trenutno in potencialno občinstvo in to, kako želijo doživeti ali se vključiti v umetnost in kulturo.
(3) Odzovite se kot ekipa – razmislite, kako lahko svojo vizijo in ponudbo uskladite s tem, kar ljudje potrebujejo ali cenijo pri umetniški izkušnji.

Na nadaljevalnem seminarju Ključni dejavniki razvoja vključujoče organizacije, usmerjene v občinstvo (7. julij) je Julie raziskala štiri dejavnike uspeha za razvoj vključujoče organizacije, ki je usmerjena v občinstvo in prilagojena za novo realnost ob ponovnem odprtju:

(1) Skupna vizija razvoja občinstev – vizija, ki si jo delijo vsi sodelavci organizacije. Celoten kader naj bo usmerjen v isti cilj in ne samo osebe, zadolžene za vzgojno-izobraževalni program ali trženje, ampak tudi kustosi, direktor, vodja kadrovske službe itd.
(2) Poglobljen vpogled v občinstvo – sprejemanje odločitev na podlagi dejstev, da se lahko zagotovi ustreznost in smiselnost skladno z načelom »nič o nas brez nas«. V proces morate vključiti predstavnike skupin, ki jih želite nagovoriti, da zagotovite relevantnost vašega programa, storitve, aktivnosti …
(3) Ustvarjanje odprte, odzivne organizacijske kulture, ki bo sposobna poslušati in se odzivati na obstoječe in potencialno občinstvo.
(4) Oblikovanje strategije občinstva, skupne celotni organizaciji.

Mnenje udeležencev:

* Izvrstna delavnica, hvala za organizacijo in možnost brezplačnega obiska!
*Dobra spodbuda za pripravo strategije.
*Jasna predstavitev, vzvod za konstruktivni premislek …
*Rada bi se zahvalila za torkov webinar, ki je bil krasen (mene sicer vrže nekoliko v obup, kaj vse še stoji pred nami, ampak je odlično dobiti pot, kako se lotiti). Res hvala, ker delate to in ker ste vedno točno tam, kjer vas rabimo.

Seminar je pohvalila tudi kolegica iz CED MEDIA AT/Austrian Film Institute, Esther Krausz:
Wow! This webinar was fantastic – the best I have ever heard regarding Audience Development! Especially for institutions I found this extremely helpful! Julie managed to address such a diverse webinar-audience in such a focused and tailored way! She is just great! Thank you for having me! Big compliments! Bravo!

Julie Ii Circle360

NAPOVEDUJEMO serijo nadaljevalnih seminarjev o razvoju občinstev in vam priporočamo obisk celotnega paketa usposabljanj – 4 faze razvoja 360-stopinjske strategije občinstva:

I. Oblikujte skupno vizijo publike, 25. avgust, 10.00–13.00
II. Pridobite poglobljen vpogled v svoja občinstva, 15. september, 10.00–13.00
III. Ustvarite odprto, odzivno organizacijsko kulturo, 7. oktober, 10.00–13.00
IV. Razvijte svojo strategijo občinstva, 4. november, 10.00–13.00

Vsi spletni seminarji bodo v angleškem jeziku brez tolmačenju. Več o usposabljanju in načinu prijave KMALU… Seminarje bo mogoče spremljati le v neposrednem prenosu.

Dodatne informacije: Ines Kežman (ines.kezman[at]motovila.si)

Serija usposabljanj zavoda Motovila je organizirana kot del dejavnosti Partnerske mreže Platforme Center za kreativnost. Projekt sofinancirata Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj in Republika Slovenija. Usposabljanja sofinancira tudi Mestna občina Ljubljana.

Podpirajo nas

Zdruzen Logo Slo2
Ministrstvo Za Kulturo1 380x58
Logo Mol 1