Čemu nadaljevalni spletni seminar o razvoju občinstev?
Izhajajoč iz prvega spletnega seminarja bo Julie tokrat raziskala štiri dejavnike uspeha za razvoj vključujoče organizacije, ki je usmerjena v občinstvo in prilagojena za novo realnost ob ponovnem odprtju:
- Skupna vizija razvoja občinstev – vizija, ki si jo delijo vsi sodelavci organizacije (celoten kader je usmerjen v isti cilj in ne samo osebe, zadolžene za vzgojno-izobraževalni program ali trženje, ampak tudi kustosi, direktor, vodja kadrovske službe itd.).
- Poglobljen vpogled v občinstvo – sprejemanje odločitev na podlagi dejstev, da se lahko zagotovi ustreznost in smiselnost skladno z načelom “nič o nas brez nas” (v proces morate vključiti predstavnike skupin, ki jih želite nagovoriti, da zagotovite relevantnost vašega programa, storitve, aktivnosti …).
- Ustvarjanje odprte, odzivne organizacijske kulture, ki bo sposobna poslušati in se odzivati na obstoječe in potencialno občinstvo.
- Oblikovanje strategije občinstva, skupne celotni organizaciji.
Kaj bom pridobil/-a?
- Delovno polo in ključna vprašanja, s pomočjo katerih boste lahko skupaj s sodelavci analizirali, v kolikšni meri je vaša organizacija v tem trenutku usmerjena v občinstvo.
- Ideje in navdih drugih organizacij o tem, kako so se prilagodili in postali bolj relevantni in vključujoči.
- Orodja, vaje in izmenjavo mnenj, kar vam bo ob povratku k svoji ekipi omogočilo načrtovanje naslednjih korakov.
O predavateljici
Julie Aldridge je strokovnjakinja in svetovalka za poslovno načrtovanje, trženjsko strategijo in organizacijski razvoj. Sodeluje s številnimi in raznolikimi organizacijami s področja umetnosti, kulturne dediščine in kulturnega sektorja. Ponuja nasvete in orodja za preizkušanje idej v procesu inoviranja poslovnega modela in novih načinov ustvarjanja vrednosti. Več kot desetletje je bila izvršna direktorica angleškega združenja za trženje v umetnosti, kulturi in na področju kulture dediščine (AMA – Arts Marketing Association).