Motovila Liffe Nov. 2019. Foto Iztok Dimc4

Pri butičnem producentskem delu so najpomembnejši človeški odnosi

Rdeča nit treh dogodkov strokovnega programa v organizaciji Motovile je bil ustvarjalni proces od prve verzije scenarija do zapletov in razpletov razvoja ter nenazadnje snemanja, montaže in nato promocije in potovanja filma do občinstev. Z nami so bili domači in tuji ustvarjalci, ki so sodelovali pri MEDIA podprtih filmih Lara in Zgodbe iz kostanjevih gozdov in mentorji usposabljanja First Cut Lab.
Scenarist Blaž Kutin in nemški režiser Jan-Ole Gerster sta predstavila nastajanje filma Lara, producentka in soscenaristka Marina Gumzi pa nastajanje Zgodb iz kostanjevih gozdov. Matthieu Darras, uveljavljeni strokovnjak za razvoj in pozicioniranje filmskih del in vodja usposabljana First Cut Lab je skupaj z mentorjema Matthieujem Taponierjem in Benjaminom Mirguetom govoril o ustvarjalnem procesu montaže filma.

Zaključimo lahko, da vse faze nastajanja filma zahtevajo čas in dobro mero potrpežljivosti, za film pa je poleg tega ključen kader. Pri butičnem načinu dela, kot ga pozna večina produkcijskih hiš v Sloveniji, je treba upoštevati in skrbeti za človeške odnose, zaupanje in skupno vizijo filma. Brez ekipe in ljudi, ki se po poti priključujejo projektu, namreč ni dobrega filma.

Dogajanje je bilo del strokovnega programa 30. Ljubljanskega mednarodnega filmskega festivala LIFFe s podporo MEDIA.

Podpirajo nas

Ce Eacea Hor En 943x165@72 E1454406692103 380x69
Ministrstvo Za Kulturo1 380x58
Evropska Komisija