Pred leti ni bila običajna praksa, da projekt razvijaš na delavnicah, medtem ko zdaj postaja to ne le investicija v ustvarjalni napredek zgodbe, ampak že tudi del promocije projekta v fazi razvoja. Mentorja usposabljanja First Cut Lab pod vodstvom Matthieuja Darrasa, namenjenega igranim filmom, ki se v montaži spopadajo s problemi, so potrdili, da so usposabljanja dobra, četudi to kdaj pomeni celo proces vračanja v poteku nastajanja filma, npr. ponovna montaža filma ipd. Tudi Marina Gumzi, soscenaristka in producentka Zgodb iz kostanjevih gozdov (Nosorogi) režiserja Gregorja Božiča, je pritrdila pomenu usposabljanj in vlaganju v film v razvoju. Noben napor v razvoju (zagotavljanje dostopa do likov; ustvarjanje zaupanja v skupnosti, o/v kateri se film snema; raziskave; lokacije; drafti scenarija …) ni zaman – vse se bo v produkciji videlo. Ravno programi usposabljanja, kot sta usposabljanje EAVE Producers Workshop in First Cut Lab, sta pomembno zaznamovala proces nastajanja njenega filma, poleg tega so se na ta način filmu priključili novi sodelavci, film pa je pridobil na dodatni mednarodni vidnosti. K mednarodnem duhu filma so bistveno prispevali tudi ustvarjalci iz 6 držav, ki so soustvarjali »Zgodbe«. Marina je poudarila tudi pomen kritičnega obravnavanja aktualnih procesov v evropski AV industriji; trenutno kot ena izmed le 12 študentov sodeluje na DFFB študijskem programu s podporo MEDIE Next Wave, kjer obravnava različne vidike distribucije, spreminjanja navad in vpliva digitalnih tehnologij na nove načine doseganja občinstev.