Zavod Motovila na osnovi dejanskih potreb kulturnega in ustvarjalnih sektorja, trenutnih kriznih razmer in aktualnih (mednarodnih) smernic in trendov razvoja teh sektorjev, organizira serijo javno dostopnih brezplačnih usposabljanj pod naslovom Nazaj k osnovam: Finančni menedžment. Usposabljanja ponujajo nova orodja, veščine in znanja za celostni razvoj slovenskega kulturnega in ustvarjalnih sektorjev in priložnost, da svoj način delovanja preverijo in ustrezno prilagodijo, da bodo v prihodnosti dosegali trajn(ostn)e učinke. Prilagojena so različnim ciljnim skupinam in/ali se osredotočajo na različne teme, ki so relevantne za kulturni, filmski in ustvarjalni sektor.
Na junijski cikel usposabljanj smo povabili domače in tuje strokovnjake za strateški in finančni razvoj organizacij, ki nas nagovarjajo k osnovnemu premisleku pristopa do pridobivanja sredstev in vodenja projektov. Kolikokrat se (pravočasno) vprašamo in ali si znamo odgovoriti na spodnja vprašanja:
– Kako se naša ekipa loteva prijave na razpise za sofinanciranje projektov?
– Ali vedno najprej natančno preberemo in preučimo navodila, smernice in prioritete razpisa?
– Smo si zastavili realne in merljive cilje, ki jih bomo dosegli s projektom?
– Koliko časa potrebujemo za pripravo finančne konstrukcije projekta?
– Kako/s kom se bomo dogovorili za partnerska sodelovanja?
– Je lovljenje enega razpisnega roka za drugim strategija?
– Prijava na čim več razpisov taktika preživetja?
– Si lahko privoščimo ne oddati prijave na razpis?
– Moramo prebrati dokumente, uredbe in strategije, na katere se sklicuje besedilo razpisa?
– Kako spremljamo izvajanje projekta?
– Imamo dober pregled nad porabo sredstev?
– Kako pogosto in kvalitetno komuniciramo ter usklajujemo aktivnosti s projektnimi partnerji?
– Kako pogosto financerja obveščamo o napredku projekta?
– Kdaj se bomo lotili priprave vmesnih in končnega poročila?
– Kako obvladamo projektna tveganja?