Ben Twist (UK) ima 25 let delovnih izkušenj, ki jih zaznamujejo gledališka režija z ene strani in poglobljeno znanje o podnebnih spremembah z druge. Od leta 2011 je direktor Creative Carbon Scotland, vodilne škotske organizacije, ki kulturo postavlja v središče brezogljične Škotske. Pred tem je kot (glasbeno-)gledališki režiser deloval v Združenem kraljestvu, Evropi in ZDA ter poučeval v Združenem kraljestvu, Novi Zelandiji in Južni Ameriki. Bil je pomočnik direktorja gledališča Traverse v Edinburgu, umetniški vodja manchestrskega Contact Theatre, član upravnega odbora škotskega Arts Council, vodja vodilne škotske skupine za sodobno klasično glasbo Hebrides Ensemble in podpredsednik Theaters Trust, nacionalnega svetovalnega telesa za gledališča. Ima magisterij iz upravljanja z ogljičnim odtisom in doktorat iz uporabe sistemskih sprememb za vpliv na kompleksne družbene sisteme, ki povzročajo visoke emisije ogljika.
Yohann Floch (BE) je sodeloval z mnogimi neodvisnimi umetniškimi organizacijami in kulturnimi ustanovami kot snovalec, koordinator in sodelavec pri številnih evropskih projektih sodelovanja in pilotnih mednarodnih pobudah. Med njimi, na primer, tudi z novo platformo Perform Europe (pod vodstvom IETM), Learning Trajectories (pod vodstvom Eunia) ali SHIFT (pod vodstvom European Music Council).
Bil je zunanji svetovalec vladnim inštitucijam in zasebnim organizacijam ter gostujoči predavatelj na univerzah. Vodil je ali je (so)avtor številnih evropskih študij s področja mednarodnega sodelovanja v kulturi, mdr. Bespoke Brokers (British Council, 2022), Time to Act (Europe Beyond Access, 2021) in i-Portunus Operational Study (Goethe inštitut, 2019).
Yohann je operativni vodja evropske mreže za mobilnost v kulturi On the Move ter upravljalec platforme FACE, ki spodbuja evropsko sodelovanje v sodobnih uprizoritvenih umetnostih in razvija programe za krepitev zmogljivosti profesionalcev na tem področju. Je član mednarodnega svetovalnega odbora danske organizacije IMMART – International Migration Meets the Arts.
Zala Velkavrh (SI) je čez dan vodja projektov in odnosov z javnostmi pri urbanističnem kolektivu prostoRož (ki preko interdisciplinarnih praks naslavlja okoljske in družbene izzive, s katerimi se soočajo velika in majhna mesta v Sloveniji in tujini), čez noč pa se posveča delu neodvisne urednice in avtorice prispevkov za strokovne in specializirane revije. Je (so)avtorica nagrajevanih projektov na področju participativnega urbanega načrtovanja in grafičnega oblikovanja.
Matthieu Gillieron (LU) je odgovoren za upravljanje s trajnostnim razvojem pri evropski prestolnici kulture Esch2022. Potem ko je tri leta deloval kot finančni revizor je Matthieu začutil potrebo po spremembi in je naslednja tri leta posvetil implementaciji orodij, ki podjetjem pomagajo zmanjšati ogljični odtis z izboljšanjem procesov recikliranja papirja. Leta 2020 se je pridružil Esch2022, kjer bo s svojimi rešitvami in orodji pomagal 130 projektnim partnerjem pri doseganju in izboljševanju trajnosti njihovih kulturnih dogodkov. Je avtor spletnega priročnik za trajnost pod naslovom ELO, kar v luksemburščini pomeni »zdaj«.
Vânia Rodrigues (PT) je kulturna menedžerka in raziskovalka z doktoratom iz umetnosti – gledaliških in uprizoritvenih študij na Univerzi v Coimbri (2022) ter magisterijem z kulturnih politik in kulturnega menedžmenta na City University of London (2009). Kot menedžerka, kustosinja in svetovalka je sodelovala s številnimi kulturnimi organizacijami tako v institucionalni sferi kot tudi znotraj neodvisnih organizacij. Redno sodeluje v strokovnih in/ali znanstvenih razpravah in izobraževalnih pobudah na področjih kulturnega menedžmenta in produkcije, kulturnih politik, strateškega načrtovanja in vodenja mednarodnih projektov. Je avtorica dveh knjig o produkciji in menedžmentu v uprizoritvenih umetnostih.
Trenutno je vodilna raziskovalka pri Centru za interdisciplinarne študije Univerze v Coimbri (CEIS20), kjer vodi raziskovalno-razvojni projekt »Zelena produkcija – uprizoritvene umetnosti v tranziciji«. Gre za analizo načinov, na katere polje uprizoritvenih umetnosti zaznava in odgovarja na naraščajoče zahteve po družbeni in okoljski trajnosti.
Ines Kežman (SI) ima več kot 10 let izkušenj dela v nevladnem in javnem sektorju na področju kulture in filma. V zavodu Motovila je od leta 2014 zaposlena kot svetovalka na področju kulture in AV vsebin ter strokovnjakinja za komuniciranje in mreženje s partnerji.
Z ekipo Motovile je zasnovala in izvedla več kot 180 strokovnih dogodkov, namenjenih promociji in spodbujanju mednarodnega povezovanja v kulturi in AV sektorjih ter opravila številna individualna svetovanja na področju pridobivanja finančnih sredstev EU, mednarodnega mreženja ter razvoja in vodenja mednarodnih projektov. V zadnjih letih se v svojem delu srečuje s koncepti trajnostnega in zelenega delovanja in jih tudi poskuša implementirati.
Karolina Juzwa (PL) je zadnjih 10 let vodja poljske jazz fundacije Wytwornia in istoimenskega glasbenega prizorišča v Lodžu. Hkrati je kuratorka poletne jazz akademije in vodja mednarodne izobraževalne platforme za profesionalne glasbenike Intl Jazz Platform, ki poteka v Lodžu in Oslu. Kot članica Evropske jazz mreže (Europe Jazz Network), ki združuje evropske producente in izvajalce sodobne jazz glasbe, je dejavna tudi na evropski ravni. Sodelovala je v projektu Jazz Conective, s francoskim La Periscope pa oblikovala projekt Footprints, oba s podporo Ustvarjalne Evrope. Projekt Footprints v glasbeni sektor šestih evropskih držav (tudi Slovenije prek partnerstva z Drugo godbo) uvaja okoljsko odgovornost in spodbuja mobilnost glasbenikov. Kot koordinatorka ima Karolina izkušnje tudi v storitvenem oblikovanju. Bila je odgovorna za dva mednarodno prepoznana projekta: Design Silesia v partnerstvu z Welsh National Centre for Product Design and Development Research na Cardiff Metropolitan University (s podporo Evropskega socialnega sklada) ter projekt za uvedbo storitvenega oblikovanja v javne inštitucije na Poljskem, ki je prejel nagrado Design Management Europe.
Katja Schwarz (DE) je svetovalka, predavateljica in avtorica na področju trajnostnih pristopov v filmski in medijski produkciji. V 20 letih je delala na različnih področjih, tj. od filmske produkcije in odnosov z javnostmi do vzpostavljanja temeljev za uvedbo zelenih standardov filmskega ustvarjanja v Nemčiji. Deluje predvsem kot svetovalka za trajnostni razvoj institucijam, izdajateljem TV programov, produkcijskim hišam, festivalom, filmskim šolam ipd.. Vzporedno s prizadevanji v AV sektorju je podprla tudi uvedbo trajnostnih standardov v glasbi in arhitekturi. Njen kredo: brez pravičnosti, enakih možnosti in priložnosti ni »zelenega pristopa«. V želji po izboljšanju pogojev v AV organizacijah vztraja pri doseganju trajnosti na vseh nivojih: gospodarskem, ekološkem, kulturnem in družbenem. Je vodja strokovnega usposabljanja za upravljanje s trajnostnim razvojem na International Screen Institute, ki ga podpira Ustvarjalna Evropa MEDIA.
Uroš Veber (SI) vodi Zavod Projekt Atol, ki se ukvarja predvsem z umetniškimi in izobraževalnimi produkcijami, ki presegajo meje med kulturo, tehnologijo in znanostjo. Njegovo delo vključuje kompleksne mednarodne produkcije na področju sodobnih umetnosti. Dela tudi z razvojem skupnosti, predvsem v povezavi s platformami za neformalna izobraževanja.
Ima bogate izkušnje pri sodelovanju v mednarodnih projektih, ki se ukvarjajo z okoljem, kot so Resilients, Changing Weathers, Feral Labs, GREEN Revisited in pravkar začenja z dvema novima večletnima projektoma, Rewilding Cultures in More-than-Planet, v katerih je naš odnos do okolja postavljen v središče zanimanja.
Malgorzata Szlendak (Evropska komisija)
Katja Sreš (SI) je okoljsko in nevladniško pristranska komunikatorka, ki stavi na male premike. Po prekmurski krvi ji teče nežno prebavljivi rock, po magisteriju na Fakulteti za družbene vede vesla med okoljskimi in kulturnimi gonilnimi silami, za dušo pa zapluje tudi v glasbene vode. Pri delu ji koristi tudi gorenjska varčnost, ki je spremljala njeno vzgojo in štajerska odprtost, ki jo spoznava zadnjih deset let. Njena strast je sodelovanje z novinarji in novinarkami ter privlačno okvirjanje odpadkovnih vsebin v besede na spletu in družbenih omrežjih. Je predavateljica in predsednica društva Ekologi brez meja, ki ima pregled nad celotnim dogajanjem, kot vodja projektov pa se temam, kot so zavržena hrana, hitra moda, skupnostna znanost in zero waste, posveča še bolj.
Ana Golja (SI) je promotorka do okolja spoštljivega življenjskega sloga in trajnostnega turizma. Z evropskimi projekti se je srečevala v različnih okoljevarstvenih in muzejskih organizacijah, kjer je združila svoji dve strasti – kulturo in zaščito okolja. Kot prevajalka, kustosinja in vodja izobraževalnih aktivnosti ju je približala številnim posameznikom in skupinam. Danes se je število strasti povečalo na tri – potovanja in delo na zero waste turizmu v hotelih, restavracijah in na dogodkih, kjer organizatorjem pomaga zmanjšati količine odpadkov.