Onkraj kulturnega modela

Datum dogodka 16.10. 2018 • 09:30  −  16.10. 2018 • 15:30
VstopninaBrezplačno

Zavod Motovila (CED Slovenija) v sodelovanju s Centrom za kreativnost, MAO, vabi na mednarodno konferenco s priznanimi strokovnjaki iz Velike Britanije, Švedske in Španije (Katalonije), ki bodo predstavili različne teoretične in praktične pristope razvoja poslovnih modelov v kulturi.

KONFERENCA (9.30–12.30)

V prvem delu nas bodo od teoretičnih izhodišč prek inovativne prakse do sistemske podpore vodili mednarodni strokovnjaki Julie Aldridge (Velika Britanija), José Rodriguez (Švedska) in Edgar Garcia Casellas (Španija/Katalonija). Na različnih koncih Evrope raziskujejo prakse in razvijajo podporne sisteme za izboljšanje poslovnih modelov in zmogljivosti, ki omogočajo trdoživo in dolgoročno poslovanje v kulturi.
PRIJAVE DO PON., 15. okt. do 12.00: ines.kezman[@]motovila.si

Program konference 
9.30–10.00: Registracija udeležencev s kavo
10.00–11.30: Uvodno predavanje o inoviranju poslovnih modelov v kulturi: Julie Aldridge
11.30–12.00: Primeri iz prakse »Business Models Insights from Trans Europe Halles and Creative Lenses«: José Rodriguez
12.00–12.30: Primer sistemske podpore »The public Catalan support system for CCIs: from services to smart financial instruments«: Edgar Garcia Casellas
12.30–13.30: Odmor s kosilom

DELAVNICA (13.30–15.30)

V drugem delu sledi praktična delavnica, ki jo bosta vodila Julie Aldridge in José Rodriguez. Ponudila bosta konkretne napotke in praktična orodja, s pomočjo katerih je mogoče preizkusiti učinkovitost različnih poslovnih modelov in novih idej tako za ustvarjanje prihodka kot vzdrževanje vitalnosti akterjev v kulturi.

Delavnica je namenjena predstavnikom s področja kulture in filma, ki so v svoji organizaciji zadolženi za sprejemanje strateških in poslovnih odločitev. Glede na to, da je število mest na delavnici omejeno na 30 udeležencev, bo organizator pri izboru prijavljenih upošteval zlasti naslednje kriterije: utemeljitev motivacije za udeležbo (zakaj se želite udeležiti delavnice), izkušnje na področju strateškega in poslovnega odločanja (opis funkcije, nalog in odgovornosti v organizaciji).

INDIVIDUALNO SVETOVANJE (16.00–17.00)

Po dogodku je za predstavnike treh organizacij, ki bodo sodelovale tudi na delavnici, na voljo še brezplačno 20-minutno individualno svetovanje z Julie Aldridge v zvezi z njihovim poslovnim načrtom. V primeru prevelikega povpraševanja za svetovanje ena-na-ena bo izbor opravil organizator na podlagi profilov zainteresiranih organizacij in utemeljenega interesa.

O predavateljih

Julie Aldridge je strokovnjakinja in svetovalka za poslovno načrtovanje, trženjsko strategijo in organizacijski razvoj. Več kot desetletje je bila izvršna direktorica angleškega združenja za trženje v umetnosti, kulturi in dediščini (AMA – Arts Marketing Association). Nedavno je objavila »Future Proof« (2018), priročnik za testiranje novih idej za ustvarjanje prihodka kot del procesa inoviranja poslovnega modela.

José Rodríguez je direktor za komunikacije pri evropskem združenju Trans Europe Halles (TEH) in svetovalec kulturnih organizacij, katerih cilj je preoblikovati svoje poslovne modele. Je avtor publikacije “To Sell or Not To Sell?” (IETM, 2016) o inoviranju poslovnih modelov v umetnosti in kulturi. Od leta 2015 vodi marketinško komuniciranje v okviru raziskovalnega projekta s podporo Ustvarjalne Evrope Creative Lenses, katerega cilj je omogočiti bolj prožno in trajnostno delovanje organizacij v umetnosti in kulturi, in sicer z izboljšanjem njihovih poslovnih modelov in inovacijskih zmogljivosti.

Edgar Garcia Casellas je direktor za razvoj poslovanja na Katalonskem inštitutu za kulturna podjetja (ICEC). Odgovoren je za različne sheme financiranja kot tudi svetovalne storitve in program strokovnega usposabljanja za kulturni in ustvarjalne sektorje. Njegova kariera obsega široko paleto specializacij na področju neodvisnega gledališča, plesa in filma; delal je npr. za katalonski mednarodni filmski festival Sitges. Od leta 2012 sodeluje pri Evropski zvezi ustvarjalnih industrij (European Creative Industries Alliance – ECIA) kot ustanovni član in koordinator delovne skupine za dostop do finančnih virov.

PRIJAVA NA DOGODEK

Konferenca in delavnica sta brezplačni, vendar je prijava udeležbe obvezna zaradi lažje organizacije, omejitve razpoložljivih mest na delavnici in predpriprav predavateljev, še posebej za delavnico.
Rok za prijavo SAMO ŠE ZA KONFERENCO je do ponedeljka, 15. okt. 2018, do 12. ure, in sicer obvezno na e-naslov: ines.kezman(at)motovila.si.

Udeležba na delavnici
Število mest na popoldanski delavnici je omejeno na 30 udeležencev. Ob prijavi na delavnico je potrebno v obrazcu posredovati podatke o udeležencu in organizaciji ter ključnih virih za delovanje organizacije (razmerje javna/zasebna). Podatki so nujni, da se lahko predavatelja ustrezno pripravita in kvalitetno izvedeta delavnico.

Vsi sklopi bodo potekali v angleškem jeziku.

Dodatne informacije: ines.kezman(at)motovila.si

Konferenco organizira zavod Motovila (CED Slovenija) v sodelovanju s Centrom za kreativnost, ki ga izvaja Muzej za arhitekturo in oblikovanje. Projekt se izvaja v sklopu aktivnosti Platforme Center za kreativnost in ga sofinancirata Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj in Republika Slovenija. Dogodek je del programa študijskega obiska »Onkraj horizontov: fokus Ukrajina«, ki ga izvaja zavod Motovila v okviru programa Culture Bridges.

Organizator si pridružuje pravico do spremembe programa.

Onkraj Kulturnega Modela 16okt2018 Banner

Podpirajo nas

Zdruzen Logo Slo2
Ministrstvo Za Kulturo1 380x58
Logo Mol 1