When East Meets West 2018: uspeh slovenskih MEDIA projektov

Fokus letošnjega When East Meets West (WEMW) je bil na povezovanju producentov iz jugovzhodne Evrope, vključno s Slovenijo, ter nordijskih držav in Italije. Prinesel je tudi lepa priznanja za slovenske filmske projekte, tudi tiste s podporo podprograma MEDIA.

Motovila (CED Slovenija) je kot soorganizatorica s partnerskimi pisarnami CED MEDIA sodelovala na Dnevu podprograma MEDIA Ustvarjalne Evrope, 21. januarja, in isti večer omogočila otvoritveni dogodek koprodukcijskega srečanja, na katerem se je zbralo več kot 700 profesionalcev iz AV sektorja.

(Foto: Katja Goljat in Andrej Firm.)

Slovenska projekta, ki sta dobila nagrade koprodukcijskega dogodka

* Uradni pitching – nagrada Evropske ženske avdiovizualne mreže (EWA): Afganistanke na smučeh Haidy Kancler – Studio Virc v koprodukciji s finsko Kinocompany in avstrijskim Flairfilom. Projekt je lani sodeloval na MEDIA usposabljanju Documentary Campus.
* Program THIS IS IT – nagrada Laser: Zgodbe iz kostanjevih gozdov Gregorja Božiča – Nosorogi v koprodukciji z italijansko Transmedio. Projekt je bil razvit s finančno podporo podprograma MEDIA.

Na WEMW sta v uradnem pitchingu vidnost dosegla tudi

* Črna mati zemla Roka Bička – hrvaški Antitalent v koprodukciji s slovenskim Cvinger Filmom. Scenarij se je lani razvijal na MEDIA delavnici Torino Film Lab ScriptLab adaptation.
* Inventura Darka Sinka – zavod December v koprodukciji s hrvaškim Hulahopom. Projekt je bil lani del MEDIA usposabljanja Midpoint Feature Launch. Na WEMW prejemnik RE-ACT razvojnih sredstev v višini 8.000 EUR.

S sredstvi sklada RE-ACT v Trstu nagrajen drugi večinsko slovenski projekt

* Steakhouse, animirani film režiserke Špele Čadež – Finta v koprodukciji s hrvaškim Bonobostudijem in nemškim Fabian&Fred.

Kot manjšinska koproducenta sta na razpisu Re-Act bila uspešna tudi Bela film in Vertigo, izkušena prejemnika MEDIA podpore.
Celoten seznam izbranih projektov: https://www.film-center.si/en/news/7558/re-act-announces-six-selected-projects-in-the-third-round-of-co-development-funding/

Slovenski MEDIA projekt predstavljen kot dobra praksa

* Zgodovina ljubezni Sonje Prosenc – Monoo. Projekt je bil razvit s finančno podporo podprograma MEDIA.

Podpirajo nas

Zdruzen Logo Slo2
Ministrstvo Za Kulturo1 380x58
Logo Mol 1