Ob začetku predavanja je poudarila dejstvo, da so nove tehnologije vedno zanikane, podcenjene in neopazne. Zaradi vpliva novih tehnologij je tradicionalni filmski poslovni model v krizi, saj statistike iz The Economista, pravijo, da ljudje v povprečju pogledajo enako količino filmov kot pred leti, a za to naklonijo šest milijard dolarjev manj.
V nadaljevanju je predavateljica opisala klasične poslovne modele, filmsko tržišče ter načine, kako kinodvorane kot dodano vrednost na svojih platnih pogosto oddajajo različne nefilmske projekcije (koncerte, športne dogodke ipd.) in dejavnosti, ki so od kinematografije še bolj oddaljene, npr. množično spremljanje štirih igralcev, ki na velikem platnu tekmujejo v videoigrah.
»Vse to jemlje v kinematografih vaš čas,« je odkrito povedala filmskim ustvarjalcem v občinstvu, hkrati pa so spremembe tržišča že dlje časa globlje in neustavljive – in treba se jih zavedati ter jim prilagoditi svoje poslovanje. DVD-ji tako – še bolj v ZDA kot v Evropi – naglo izginjajo iz obtoka zaradi cenejšega, lažjega in prostorsko elegantnejšega nalaganja zastonjskih vsebin na spletu.
Predvsem pa je v primerjavi s situacijo izpred desetletja pomemben ponoven vzpon televizijskega medija s prenovljenimi programskimi pristopi (poudarek je na kakovostnih TV serijah). Med vse več televizijskih zaslonov, ki tekmujejo za potencialno kinematografsko občinstvo, moramo šteti tudi računalniške, telefonske ipd. naprave, na katerih zadnja leta prav tako cvetijo vsebine televizijskih ponudnikov. Že od 80. let raste število TV naročnin, ki se je pred štirimi leti resda ustavilo, a od tedaj ohranja stabilno prednost pred vsemi drugimi nespletnimi medijskimi ponudniki.
Največ občinstva pa je po besedah Beathove nedvomno na spletu; največji delež (celo večji od ZDA z 87,9-odstotnim deležem uporabnikov spleta) imajo pri razširjenosti oziroma dostopnosti spleta skandinavske države (blizu 95 odstotkov), po svetu pa splet šteje tri milijarde uporabnikov in pol (in je še v porastu). Hkrati se tudi spletne vsebine še v večji meri kot televizijski kanali pospešeno selijo na mobilne telefone; odkar je leta 2002 število svetovnih mobilnih preseglo število stacionarnih telefonov, so se dejavnosti na mobilnih telefonih presenetljivo razmahnile. Lani je tako kar 51 odstotkov vse internetne aktivnosti v ZDA potekalo na mobilnih napravah.