Strateško planiranje za obetavne produkcijske hiše

Datum dogodka 14.11. 2016 • 11:00  −  14.11. 2016 • 14:00
VstopninaBrezplačno

Linda Beath, gostja Motovile (CED Slovenija) in Zavoda AIPA, bo na 27. festivalu LIFFE predstavila osnove strateškega načrtovanja razvojne poti produkcijskih podjetij. Število mest na dopoldanski delavnici zaprtega tipa je omejeno. Popoldne sledi seminar odprtega tipa »V pričakovanju leta 2021: Internetno občinstvo. Kako ga doseči?«. 

Linda Beath je priznana mednarodna strateška svetovalka z več kot 20-letnimi izkušnjami v Kanadi in Evropi, strokovnjakinja za nove distribucijske modele in dostop do financ ter predavateljica MEDIA podprtih usposabljanj kot so EAVE, MAIA in Screen Leaders.
Na mednarodnem festivalu LIFFE v Cankarjevem domu v Ljubljani bo 14. novembra vodila dopoldansko delavnico na temo osnov strateškega načrtovanja razvojne poti produkcijskih podjetij.

Udeležbo predvsem svetujemo tistim podjetjem, ki se želijo uveljaviti na mednarodnem področju in v sodelovanju s tujimi partnerji razvijati svoje projekte ter jih čezmejno distribuirati. Prednost imajo producenti mlajše generacije oz. tisti na začetku profesionalne poti, ki imajo registrirano produkcijsko podjetje in vsaj nekaj izkušenj v avdiovizualni produkciji, s poudarkom na filmskih delih.

Delavnica bo potekala v angleškem jeziku in je zaprtega tipa – prijav opazovalcev ne sprejemamo.

Postopek prijave

Prijava udeležbe v angleškem jeziku naj vsebuje:
– predstavitev produkcijskega podjetja;
– seznam produciranih AV del z navedbo načinov distribucije in morebitnih koproducentov;
– kratko biografijo producenta, ki se prijavlja za udeležbo;
– motivacijsko izjavo z vizijo razvojne poti podjetja.

ROK za prijave: torek, 8. november do 12.00 na e-naslov sabina.briski@ced-slovenia.eu z obveznim pripisom Prijava na zaprto delavnico z Lindo Beath.

Selekcija udeležencev bo opravljena na podlagi predloženih prijav. Upoštevane bodo izključno prijave, ki bodo vsebovale vse navedene elemente in ne bodo presegale treh A4 strani.
Seznam izbranih udeležencev bo objavljen 10. novembra na spletni strani www.ced-slovenia.eu in sporočen prek elektronske pošte.

»V pričakovanju leta 2021: Internetno občinstvo. Kako ga doseči?«

Popoldanski seminar (15.–17.00) bo odprt za strokovno javnost in obiskovalce festivala.
Udeležbo svetujemo vsem, ki želite premostiti trenutne izzive področja in se s filmskim poslom ukvarjati tudi v digitalni prihodnosti.

Podpirajo nas

Zdruzen Logo Slo2
Ministrstvo Za Kulturo1 380x58
Logo Mol 1