»Huh, promocijska strategija? Aha, aha … razumem. … Kaj pa je to?«
Ena najpogostejših ovir – kot opaža CED Slovenija/Motovila –, s katero se spopadajo ustvarjalci, ko se lotijo priprav projektne vloge na razpise Ustvarjalne Evrope. Vas zanima?
NAMEN
Rdeča nit dogodka, ki bo izveden v angleškem jeziku, je poglabljanje teoretičnega in praktičnega znanja strateškega komuniciranja v kulturi in na avdiovizualnem področju. Tudi pri ocenjevanju prijavljenih projektov na razpise Ustvarjalne Evrope je namreč ključnega pomena strokovno razvita in inovativna promocijska strategija in strategija razvoja občinstev. Z dogodkom želimo opolnomočiti udeležence in s tem prispevati k večji uspešnosti njihovih mednarodnih projektov in prijavah na evropske oz. mednarodne razpise.
ZA KOGA?
Za predstavnike organizacij, ki delujejo v kulturnem, ustvarjalnem in avdiovizualnem sektorju (ustvarjalci, producenti, zavodi, društva in podjetja) in želijo razviti mednarodni projekt z evropsko dimenzijo in v sodelovanju s partnerji iz tujine na razpisih programa Ustvarjalna Evropa – Kultura in MEDIA.
Prijava prek obrazca spodaj.
Ekipa CED Slovenija bo prav tam na voljo tudi za vsa vprašanja o Ustvarjalni Evropi.
KDO in KAJ PREDAVA?
Anastasiya Nurzhynska (Ukrajina), strokovnjakinja za komuniciranje, program Kultura in ustvarjalnost Evropske unije in vzhodnega partnerstva. Predavala bo, kako najti ravnovesje med svojimi sporočili in interesi občinstva. Kako so lahko vaše vsebine privlačne? V katerih primerih potrebujete medije in kdaj slavne osebnosti; in kako delati z njimi? Kako vašo akcijo razširiti v mednarodni prostor?
Joanna Solecka (Poljska), strokovnjakinja za marketinške strategije in razvoj občinstev v kulturi in filmskih organizacijah (Wajda School & Film Studio, Torino Film Lab / Audience Design) in direktorica filmskega svetovalnega podjetja Alphapanda (London, Berlin, Varšava) za srednjo in vzhodno Evropo. Na predavanju bo na podlagi treh študij primerov predstavila različne strategije trženja manjših neodvisnih filmov za doseganje širšega občinstva in boljšo prepoznavnost filmov.