Strokovni seminar: Projekt z zgodbo? / What is the Story of Your Project?

Datum dogodka 01.06. 2016 • 11:30  −  01.06. 2016 • 19:30
VstopninaBrezplačno

»Huh, promocijska strategija? Aha, aha … razumem. … Kaj pa je to?«
Ena najpogostejših ovir – kot opaža CED Slovenija/Motovila –, s katero se spopadajo ustvarjalci, ko se lotijo priprav projektne vloge na razpise Ustvarjalne Evrope. Vas zanima?

NAMEN

Rdeča nit dogodka, ki bo izveden v angleškem jeziku, je poglabljanje teoretičnega in praktičnega znanja strateškega komuniciranja v kulturi in na avdiovizualnem področju. Tudi pri ocenjevanju prijavljenih projektov na razpise Ustvarjalne Evrope je namreč ključnega pomena strokovno razvita in inovativna promocijska strategija in strategija razvoja občinstev. Z dogodkom želimo opolnomočiti udeležence in s tem prispevati k večji uspešnosti njihovih mednarodnih projektov in prijavah na evropske oz. mednarodne razpise.

ZA KOGA?

Za predstavnike organizacij, ki delujejo v kulturnem, ustvarjalnem in avdiovizualnem sektorju (ustvarjalci, producenti, zavodi, društva in podjetja) in želijo razviti mednarodni projekt z evropsko dimenzijo in v sodelovanju s partnerji iz tujine na razpisih programa Ustvarjalna Evropa – Kultura in MEDIA.
Prijava prek obrazca spodaj.

Ekipa CED Slovenija bo prav tam na voljo tudi za vsa vprašanja o Ustvarjalni Evropi.
KDO in KAJ PREDAVA?

Anastasiya Nurzhynska (Ukrajina), strokovnjakinja za komuniciranje, program Kultura in ustvarjalnost Evropske unije in vzhodnega partnerstva. Predavala bo, kako najti ravnovesje med svojimi sporočili in interesi občinstva. Kako so lahko vaše vsebine privlačne? V katerih primerih potrebujete medije in kdaj slavne osebnosti; in kako delati z njimi? Kako vašo akcijo razširiti v mednarodni prostor?

Joanna Solecka (Poljska), strokovnjakinja za marketinške strategije in razvoj občinstev v kulturi in filmskih organizacijah (Wajda School & Film Studio, Torino Film Lab / Audience Design) in direktorica filmskega svetovalnega podjetja Alphapanda (London, Berlin, Varšava) za srednjo in vzhodno Evropo. Na predavanju bo na podlagi treh študij primerov predstavila različne strategije trženja manjših neodvisnih filmov za doseganje širšega občinstva in boljšo prepoznavnost filmov.

Program in prijava

PROGRAM

9:30–10:00      Registracija udeležencev in pogostitev s kavo

10:00–10:15    Uvodni nagovor: Mateja Lazar in Sabina Briški (CED Slovenija / Motovila), dr. Kaja Širok, direktorica Muzeja novejše zgodovine Slovenije

10:15–12:15    PREDAVANJE o strateškem komuniciranju v kulturnem in avdiovizualnem sektorju: Anastasiya Nurzhynska in Joanna Solecka. Čas in prostor za vprašanja in odgovore.

12:15–13:30    Odmor za kosilo in voden ogled po muzeju

13:30– …          DELAVNICA KULTURA »Evropski projekti sodelovanja in komunikacijska strategija« (A) in OSEBNO SVETOVANJE MEDIA (B) – samo ob predhodni obvezni prijavi! Za udeležence delavnice oziroma osebnega svetovanja je obvezna udeležba na dopoldanskem predavanju! Za udeležbo je potrebno predložiti projekt oziroma projektno idejo.

(A) 13:30–15:00      DELAVNICA KULTURA: »Evropski projekti sodelovanja in komunikacijska strategija« z Anastasiyo Nurzhynsko. Več tukaj.
(B) 13:45–17:30     OSEBNO SVETOVANJE MEDIA z Joanno Solecko za šest predhodno izbranih producentov in režiserjev. Več tukaj.

 

PRIJAVE prek elektronskega obrazca spodaj! V obrazcu pod »morebitne pripombe« pripišite, na kateri del dogodka se prijavljate, in sicer za:
– PREDAVANJE o strateškem komuniciranju do ponedeljka, 30. maja do 13. ure;
– DELAVNICA Kultura: obvezno pošljite predstavitev projektne ideje do petka, 27. maja do 12. ure na info@ced-slovenia.eu s pripisom »Prijava na delavnico«;
– OSEBNO SVETOVANJE MEDIA: obvezno pošljite prijave projektov do 26. maja do 12. ure na sabina.briski@ced-slovenia.eu s pripisom »Prijava za svetovanje z Joanno Solecko«.

Dogodek organizira Center Ustvarjalna Evropa v Sloveniji / zavod Motovila v sodelovanju z Muzejem novejše zgodovine Slovenije. Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa. Vsebina komunikacije je izključno odgovornost avtorja in v nobenem primeru ne predstavlja stališč Evropske komisije.

Podpirajo nas

Zdruzen Logo Slo2
Ministrstvo Za Kulturo1 380x58
Logo Mol 1