Seminar Usmerjeni poslovni pristopi za muzeje
V prvem delu nas bo Julie Aldridge vodila od teoretičnih izhodišč prek inovativnih primerov v praksi: organizacije, ki se ukvarjajo s kulturno dediščino, lahko s pomočjo učinkovitih pristopov spreminjajo svoje poslovne modele in izboljšajo zmogljivost ter s tem omogočijo trdoživost organizacije in dolgoročni razvoj svoje dejavnosti.
V drugem delu sledi praktična delavnica, na kateri bo Julie ponudila konkretne napotke in praktična orodja, s pomočjo katerih je mogoče preizkusiti učinkovitost različnih poslovnih modelov in novih idej tako za ustvarjanje prihodkov kot vzdrževanje vitalnosti organizacije.
Predavanje in delavnica sta brezplačna; število mest na delavnici je omejeno.
Individualno svetovanje
Za predstavnike organizacij, ki se bodo udeležili predavanja in delavnice »Usmerjeni poslovni pristopi za muzeje«, je 23. sept. med 16. in 18. uro ter 24. sept. med 9. in 13. uro omogočeno tudi 60-minutno individualno svetovanje z Julie Aldridge v zvezi z njihovim poslovnim načrtom.
Kotizacija za posamezen termin svetovanja znaša 220 EUR.
O predavateljici
Julie Aldridge je strokovnjakinja in svetovalka za poslovno načrtovanje, trženjsko strategijo in organizacijski razvoj. Več kot desetletje je bila izvršna direktorica angleškega združenja za trženje v umetnosti, kulturi in na področju kulture dediščine (AMA – Arts Marketing Association). Nedavno je objavila »Future Proof« (2018), priročnik za podporo direktorjem, menedžerjem in članom uprav v muzejih, umetniških in drugih kulturnih in ustvarjalnih organizacijah. Ponuja nasvete in orodja za preizkušanje idej v procesu inoviranja poslovnega modela in novih načinov ustvarjanja vrednosti. Zasnovala je intenziven razvojni program za muzeje Future Proof Museums, v katerem sodeluje kot ključna mentorica. Program, ki poteka več mesecev in vključuje 20 muzejev iz vse Anglije, dokazano izboljšuje vzdržljivost muzejskih institucij.