Juilealdridge 2018 Onkrajkulturnegamodela Fotokatjagoljat Motovila

Poslovno svetovanje za muzeje

Datum dogodka 23.09. 2019 • 16:00  −  24.09. 2019 • 13:00
VstopninaPlačljivo / 220 EUR

Zavod Motovila (CED Slovenija) v sodelovanju z Muzejem novejše zgodovine Slovenije, ICOM Slovenija in Skupnostjo muzejev Slovenije strokovnjakom s področja kulturne dediščine 23. in 24. sept. omogoča dostop do individualnega, poslovno usmerjenega svetovanja z Julie Aldridge, priznano strokovnjakinjo za razvoj učinkovitih pristopov delovanja na področju kulture, umetnosti in kulture dediščine. 

Poslovna svetovanja za muzeje so del dogodka »Usmerjeni poslovni pristopi za muzeje« in bodo prilagojena potrebam projekta oz. zainteresiranega muzeja.

KDAJ?

23. sept. (16.–18.00) in 24. sept. (9.–13.00)

KJE?

Muzej novejše zgodovine Slovenije

PRIJAVE?

sprejemamo do 6. sept. 2019

Seminar Usmerjeni poslovni pristopi za muzeje

V prvem delu nas bo Julie Aldridge vodila od teoretičnih izhodišč prek inovativnih primerov v praksi: organizacije, ki se ukvarjajo s kulturno dediščino, lahko s pomočjo učinkovitih pristopov spreminjajo svoje poslovne modele in izboljšajo zmogljivost ter s tem omogočijo trdoživost organizacije in dolgoročni razvoj svoje dejavnosti.

V drugem delu sledi praktična delavnica, na kateri bo Julie ponudila konkretne napotke in praktična orodja, s pomočjo katerih je mogoče preizkusiti učinkovitost različnih poslovnih modelov in novih idej tako za ustvarjanje prihodkov kot vzdrževanje vitalnosti organizacije.

Predavanje in delavnica sta brezplačna; število mest na delavnici je omejeno.

Individualno svetovanje

Za predstavnike organizacij, ki se bodo udeležili predavanja in delavnice »Usmerjeni poslovni pristopi za muzeje«, je 23. sept. med 16. in 18. uro ter 24. sept. med 9. in 13. uro omogočeno tudi 60-minutno individualno svetovanje z Julie Aldridge v zvezi z njihovim poslovnim načrtom.

Kotizacija za posamezen termin svetovanja znaša 220 EUR.

O predavateljici

Julie Aldridge je strokovnjakinja in svetovalka za poslovno načrtovanje, trženjsko strategijo in organizacijski razvoj. Več kot desetletje je bila izvršna direktorica angleškega združenja za trženje v umetnosti, kulturi in na področju kulture dediščine (AMA – Arts Marketing Association). Nedavno je objavila »Future Proof« (2018), priročnik za podporo direktorjem, menedžerjem in članom uprav v muzejih, umetniških in drugih kulturnih in ustvarjalnih organizacijah. Ponuja nasvete in orodja za preizkušanje idej v procesu inoviranja poslovnega modela in novih načinov ustvarjanja vrednosti. Zasnovala je intenziven razvojni program za muzeje Future Proof Museums, v katerem sodeluje kot ključna mentorica. Program, ki poteka več mesecev in vključuje 20 muzejev iz vse Anglije, dokazano izboljšuje vzdržljivost muzejskih institucij.

Prijava na dogodek

Na voljo je samo šest terminov, zato pohitite s prijavo! Pogoj za individualno svetovanje je udeležba na predavanju in delavnici »Usmerjeni poslovni pristopi za muzeje« (23. sept.). Svetovanje bo potekalo v angleškem jeziku.

Kotizacija za posamezen termin svetovanja znaša 220 EUR.

Rok za prijavo je petek, 6. sept. 2019, in sicer prek obrazca.
Dodatne informacije: ines.kezman(at)motovila.si

Tadejtrnovsek Okm2019 Motovila FotokatjagoljatUdeležba na konferenci in delavnici v MAO je bila zame zelo koristna in prijetna izkušnja. Pohvaliti je potrebno tako organizatorje kot izbor predavateljev, ki so nam na konkretnih primerih postregli z nujno potrebnimi napotki. Najbolj mi je v spominu ostala delavnica s Julie Aldridge. Njen koncept o pripravi muzejskih projektov smo v našem muzeju pred kratkim že preizkusili pri snovanju nove stalne postavitve. Obnesel se je nad pričakovanji. Prepričan sem, da si bomo z njim pomagali tudi pri snovanju prihodnjih projektov.

Tadej Trnovšek, Muzej krščanstva na Slovenskem

Slovenski Etnografski Muzej 2019 (6)Z Julie Aldridge sem se srečala na lanskoletnem dogodku Onkraj kulturnega modela, ki ga je Motovila organizirala v sodelovanju z Muzejem za arhitekturo in oblikovanje (Center za kreativnost). Izkušnja je bila izjemno pozitivna, saj je Aldrigeova predstavila poslovni model inovacij v kulturnem sektorju ter izpostavila, da se moramo kot institucije še bolj odpreti, osvojiti nova orodja ter neprestano posodabljati svoje vizije. To je predstavila na primerih dobrih praks, hkrati pa smo prejeli koristen delovni material, s pomočjo katerega lahko samostojno razvijamo ideje in nove pristope poslovanja.

Maja Kostric Grubišić, Slovenski etnografski muzej

Dogodek organizira zavod Motovila v okviru izobraževalne serije »Onkraj kulturnega modela« in kot del aktivnosti Centra Ustvarjalna Evropa v Sloveniji, ki ga sofinancirata Evropska komisija in Ministrstvo za kulturo RS. Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa.

Kako do tja?

Celovška 23, Ljubljana

Muzej novejše zgodovine Slovenije, Celovška cesta, Ljubljana, Slovenija

Seminar o inovativnih poslovnih modelih za muzeje.

Podpirajo nas

Zdruzen Logo Slo2
Ministrstvo Za Kulturo1 380x58
Logo Mol 1