Snovanje prodorne in inovativne komunikacijske strategije za ustvarjalni projekt, še posebej ko ta nastaja v sodelovanju s partnerji iz tujine in za mednarodno občinstvo, je zahtevna naloga – informacijsko okolje še nikoli ni bilo tako konkurenčno v boju za pozornost publike. Zavod Motovila v sodelovanju s Centrom za kreativnost, MAO, vabi na brezplačni seminar o inovativnih pristopih komuniciranja v kulturnem in ustvarjalnih sektorjih, ki bo v Projektni pisarni CzK v Mariboru.
Svoje bogate izkušnje nam bo predstavil José Rodríguez, direktor za komuniciranje pri evropskem združenju Trans Europe Halles (TEH) in vodja za marketinško komuniciranje v okviru evropskega raziskovalnega projekta Creative Lenses, katerega cilj je omogočiti bolj prožno in trajnostno delovanje organizacij s področja umetnosti in kulture, in sicer z izboljšanjem njihovih poslovnih modelov in razvojem njihovih inovacijskih zmogljivosti.
Jana Renée Wilcoxen, tekstopiska, prevajalka in urednica z bogatimi izkušnjami, pa nam bo pomagala razumeti, kako lahko s praktičnimi pristopi izboljšamo svoje veščine pripovedovanja zgodb in zakaj je ustvarjalni proces oblikovanja zgodb ključen za najrazličnejša interesna področja – od ustvarjanja računalniških iger, sodobnih plesnih in gledaliških predstav, urejanja spletnih strani ter pisanja za družbene medije, do zbiranja finančnih sredstev za mednarodne kulturne in umetniške projekte.