Ali ste cilje projekta uskladili s smernicami Ustvarjalne Evrope? Ali poznate razliko med cilji in rezultati projekta? Ali ima vaš projekt jasno opredeljeno evropsko razsežnost? Ali ste izdelali podroben proračun? Ali imate pripravljeno komunikacijsko strategijo? Odgovore poiščite s pomočjo ekipe CED Slovenija in strokovnjaka za komunikacijske strategije. PONOVITVE NE BO!
Ob rednem letnem razpisu za projekte sodelovanja za leto 2018 je tokrat na voljo še dodatna kategorija za projekte s področja kulturne dediščine, ki se bodo navezovali na cilje in prioritete ELKD 2018. Rok za prijave projektov sodelovanja ELKD 2018 (EACEA 35/2017) je 22. november 2017, za »običajne« projekte sodelovanja (EACEA 32/2017) pa 18. januar 2018. Najpomembnejše spremembe razpisa za leto 2018 preverite tudi tukaj.
Komu je namenjeno?
Predstavnikom kulturnih in ustvarjalnih sektorjev, ki pripravljajo projektno prijavo na razpis za projekte sodelovanja za leto 2018 v okviru programa Ustvarjalna Evropa – podprogram Kultura.
Kaj bo fokus delavnice?
Ekipa CED Slovenija vas bo vodila skozi smernice aktualnega razpisa in vam predstavila aktualne kulturno-politične prioritete EU, postopek e-prijave in napotke za izpolnjevanje razpisne dokumentacije, tj. vsebinski in finančni del prijavnice.
Luka Piškorič (Kreativni center Poligon) vam svetuje, kako oblikovati komunikacijsko strategijo.
Program
10.00–11.00 Razpis za projekte sodelovanja 2018 – 1. del (Mateja Lazar, Motovila / CED)
*Razpisne kategorije in časovnica
*Prednostne naloge in cilji razpisa
11.00–11.45 Komunikacijska strategija (Luka Piškorič, Kreativni center Poligon)
11.45–12.00 ODMOR
12.00–13.30 Razpis za projekte sodelovanja 2018 – 2. del (Maša Ekar, Motovila / CED)
*Razpisna dokumentacija
*Finančno vodenje projekta