Motovila Okm&julie Aldridge Banner360 Slo2

4 faze razvoja 360-stopinjske strategije občinstva

Datum dogodka 25.08. 2020 • 10:00  −  04.11. 2020 • 13:00
VstopninaPlačljivo / 75 EUR

Med avgustom in novembrom letos organiziramo serijo štirih spletnih delavnic 4 faze razvoja 360-stopinjske strategije občinstva. Julie Aldridge (UK) bo predavala o tem, kaj bi bilo treba spremeniti, da bomo bolje izpolnili pričakovanja obiskovalcev, premagali strahove in spodbudili ljudi, da se vključijo v novo resničnost.

Usposabljanje je namenjeno predstavnikom muzejev idr. kulturnih organizacij vseh vrst in velikosti, ki želijo odkriti nove priložnosti in so pripravljeni na novo premisliti odnos, ki ga ima njihova organizacija do občinstva ali obiskovalcev.

Vsi spletni dogodki bodo v angleškem jeziku brez tolmačenja.
Usposabljanja bo mogoče spremljati le v neposrednem prenosu.

KAJ

spletna delavnica z Julie Aldridge

KDAJ

25. avg. // 15. sept. // 7. okt. // 4. nov.

PRIJAVE ZAPRTE

Kaj bo vključevala vsaka delavnica?

– Predstavitev strokovnih dognanj in praktičnih izkušenj ter svetovanje naše vodje usposabljanja, Julie Aldridge.

– Praktične vaje za vas in vaše sodelavce, ki jih boste ob podpori Julie izvajali med delavnico.

Če se boste delavnice udeležili skupaj s sodelavkami/-ci, vam bomo dodelili nekaj časa za delo v ločeni spletni sobi, kar vam bo omogočilo, da skupaj oblikujete svoje ideje v zasebnem prostoru (za to vam med delavnico ni treba biti v istem fizičnem prostoru s svojimi kolegi).

Če pa se boste usposabljanja udeležili sami, vas bomo vključili v skupino drugih, ki se bodo prav tako usposabljanja udeležili individualno, da si boste med vajami pomagali.

– Pogovor z udeleženci iz drugih organizacij, da spodbudimo izmenjavo idej in sprožimo sveže razmišljanje.

Kdaj bodo delavnice?

I. Oblikujte skupno vizijo publike:
25. avgust, 10.00–13.00

II. Pridobite poglobljen vpogled v svoja občinstva:
15. september, 10.00–13.00

III. Ustvarite odprto, odzivno organizacijsko kulturo:
7. oktober, 10.00–13.00

IV. Razvijte svojo 360-stopinjsko strategijo občinstva:
4. november, 10.00–13.00

POZOR: Upoštevajte, da se delavnice medsebojno nadgrajujejo in da boste le ob udeležbi na vseh štirih na koncu imeli oblikovano novo (ali nadgrajeno) strategijo občinstva.

PRIJAVA

Število mest za paket štirih usposabljanj je omejeno na 10 organizacij, saj bomo le tako lahko skozi celoten proces usposabljanja omogočili dovolj časa za individualno podporo posamezni organizaciji. Ena kotizacija omogoča udeležbo več predstavnikom iste organizacije. Priporočljiva je udeležba vsaj dveh oseb iz iste organizacije (lahko tudi več), od tega naj se vsaj ena oseba udeleži vseh štirih delavnic.

ROK ZA PRIJAVE za paket štirih delavnic: do ponedeljka, 24. avgusta 2020 do 12. ure oz. zapolnitve mest. Rok za prijave na posamezno delavnico (samo 1. ali 2. ali 3.) je dan pred delavnico do 12h oz. do zapolnitve mest.

KOTIZACIJA za paket štirih delavnic znaša skupaj 75 EUR* na organizacijo. Kotizacija za posamezno delavnico znaša 50 EUR* na organizacijo, pri čemer pa je udeležba na zadnji delavnici (4. nov.) mogoča le ob udeležbi na vseh treh predhodnih delavnicah.

*Dejanska vrednost tovrstnega usposabljanja na organizacijo znaša 560 EUR. Motovila vam omogoča več kot 80 % prihranek in prispeva k razvoju vaše organizacije.

Kotizacijo se poravna s plačilom prek TRR, in sicer za paket štirih delavnic pred prvo delavnico oz. najkasneje do ponedeljka, 24. avg. 2020 do 12. ure, kotizacijo za posamezno delavnico (1. ali 2. ali 3.) pa najkasneje dan pred izbrano delavnico. Naročilnico ali podatke za pripravo računa pošljite na info[at]motovila.si.

Dodatne informacije: Ines Kežman (ines.kezman[at]motovila.si)

Serija delavnic razvoj 360-stopinjske strategije občinstva

I. del: Oblikovanje skupne vizije publike
25. avgust, 10.00–13.00

Na tej delavnici boste pričeli s procesom oblikovanja ali nadgradnje svoje strategije občinstev. Ponudila vam bo nasvete, navdih in ideje, ki vam bodo pomagale ustvariti skupno (za celotno organizacijo) vizijo za razvoj občinstva.

Delavnica vam bo pomagala razviti in prilagoditi svoje odgovore na pomembna vprašanja, kot so:
• Kakšen je namen naše strategije za razvoj občinstev in katere so naše prioritete?
• Kolikšen je obseg naših ambicij?
• Koga želimo doseči in vključiti?
• Kaj želimo, da naše občinstvo počne / razmišlja / občuti?
• Kakšno spremembo želimo ustvariti za ljudi?
• Kako ta vizija občinstva podpira in se vključuje v našo umetniško in organizacijsko vizijo?

II. del: Razvoj poglobljenega vpogleda v občinstvo
15. september, 10.00–13.00

Če želite v tem procesu uspeti, se morate z občinstvi povezovati, prisluhniti njihovim potrebam, razumeti njihove vrednote in to, kako se le-te morda spreminjajo.

Ta delavnica vam bo pomagala načrtovati ustrezen pristop za pridobivanje dognanj o vaši publiki, ki jih vaša organizacija potrebuje, pri čemer boste upoštevali tako svoje ambicije v zvezi z občinstvi kot svoje finančne in druge zmožnosti.

• Raziščite, kako so se v trenutnem kontekstu morda spremenili vedenje, odnos in pričakovanja publike.
• Ugotovite, kaj veste in česa ne veste o svoji trenutni in potencialni publiki.
• Prednostno določite vrzeli, s katerimi se boste spoprijeli, da bi ustvarili globlje razumevanje svoje publike.
• Načrtujte, kako boste zapolnili te vrzeli, da boste pridobili vpogled, ki bo osnova za vaše strateško načrtovanje.
• Razmislite, kako lahko bolje prisluhnete potrebam in vrednotam potencialne publike.

III. del: Ustvarjanje odprte, odzivne organizacijske kulture
7. oktober, 10.00–13.00

Ko veste, kam želite priti (I. vizija občinstva) in kje ste zdaj (II. vpogled v občinstvo), morate vplivati na spremembe v svoji organizaciji, da se boste lahko odzvali na ta dognanja in dosegli svoje cilje.

Ta delavnica vam ponuja priložnost, da:
• preučite, kako kot ekipa delujete na področju razvoja odnosov z občinstvom;
• načrtujete nove načine dela, ki bodo izboljšali vašo vizijo in vpliv na občinstvo;
• s sodelavci zasnujete poskuse, s pomočjo katerih boste izvedeli, kako najbolje doseči svoje cilje razvoja publike, npr. da povečate ali razvejate svoje občinstvo ali spodbudite ljudi, da preizkusijo nekaj novega v vašem programu.

IV. del: Razvoj 360-stopinjske strategije občinstva
4. november, 10.00–13.00

Ta delavnica vam bo pomagala ustvariti ali posodobiti strategijo občinstva glede na trenutne razmere in na osnovi podatkov vaše organizacije.

Na delavnici bomo:
• preučili različne sloge strategije občinstva in raziskali, kaj bi najbolje delovalo za vašo organizacijo, vaše cilje, povezane s publiko, in vašimi viri;
• zasnovali okvirni načrt za vašo strategijo;
• omogočili čas za delo na tistih segmentih strategije, ki so za vas najpomembnejši, ob podpori naše vodje usposabljanja;
• preučili, kako dalje razvijati in izboljševati strategije znotraj celotne organizacije.

Julie AldridgeO predavateljici

Julie Aldridge je strokovnjakinja in svetovalka za poslovno načrtovanje, trženjsko strategijo in organizacijski razvoj. Sodeluje s številnimi in raznolikimi organizacijami s področja umetnosti, kulturne dediščine in kulturnega sektorja. Ponuja nasvete in orodja za preizkušanje idej v procesu inoviranja poslovnega modela in novih načinov ustvarjanja vrednosti. Več kot desetletje je bila izvršna direktorica angleškega združenja za trženje v umetnosti, kulturi in na področju kulture dediščine (AMA – Arts Marketing Association).

 

Podpirajo nas

Zdruzen Logo Slo2
Ministrstvo Za Kulturo1 380x58
Logo Mol 1