Voices Of Culture Digital

Voices of Culture: nagovarjanje digitalnega občinstva

V okviru strukturiranega dialoga Voices of Culture med Evropsko komisijo in kulturnim sektorjem je bilo objavljeno poročilo z naslovom “(Ponovno) nagovarjanje digitalnega občinstva – izboljšanje podatkov o občinstvu / (Re)-Engaging Digital Audiences – Improving Audience Data“.

Poročilo v treh glavnih poglavjih vključuje smernice in priporočila za kulturne akterje in Evropsko komisijo:
– COVID-19, vpliv na kulturno potrošnjo z digitalnimi sredstvi in vloga EU pri pomoči kulturnim organizacijam.
– Upravljanje digitalnega občinstva in podporna vloga EU.
– Vidiki zbiranja in upravljanja podatkov v zvezi z obnovo ter doseganjem obstoječega in novega občinstva z digitalnimi sredstvi (vključno s poudarkom na digitalno prikrajšanih).

Do publikacije lahko dostopate na povezavi tukaj (.pdf).

Podpirajo nas

Zdruzen Logo Slo2
Ministrstvo Za Kulturo1 380x58
Logo Mol 1