Predavatelj Daniel Díaz je splošni uvod v filmski marketing temeljil na že znanih ključnih pojmih kot so SWOT analiza izdelka z benchmarkingom oz. primerjalno analizo filma v kategoriji že obstoječih podobnih filmov. K temu je dodal premislek o tipičnem predstavniku ciljnega občinstva konkretnega filma (npr. kakšni so njihovi interesi, kje gledajo filme, katere spletne strani in vplivneže spremljajo itd.) in temu primernem vizualnem in verbalnem pozicioniranju (za kakšen ton komunikacije so dojemljivi in kako ga dosežemo z orodji, kot so poster, trailer, spletni in družbeni mediji, vsebine iz ozadja ustvarjanja filma itd.). Pri tem je pomembno komunikacijske cilje promocijske kampanje zastaviti glede na razpoložljive kanale sporočanja in predvsem upoštevajoč vse faze t. i. »gledalčevega potovanja (audience journey)«: (1) ozaveščenost o obstoju filma, (2) razmislek in upoštevanje pri izbiri, (3) prepričanje o potrebi/želji ogleda, (4) priporočilo drugim in (5) sledenje filmu tudi po ogledu.
Navedene teoretične pristope je predavatelj utemeljil s praktičnim primerom iz lastnega profesionalnega življenja, s poudarkom na značilnostih, ki so pogoste tudi pri promociji slovenskih filmov. Gre za primer filma Cameleon (r. Jorge Riquelme Serrano) kot zahtevne drame z elementi trilerja, v režiji mednarodno neznanega režiserja iz male države (Čile), ki pa je mednarodno premiero doživel na londonskem filmskem festivalu.
V nadaljevanju se je Daniel Díaz s praktičnimi primeri podrobneje posvetil aktualnim digitalnim platformam in načinom promocije glede na pozitivne in negativne lastnosti Facebooka, Twitterja, Instagrama, in Reddita.