MAIA Workshops je priznano mednarodno strokovno usposabljanje za obetavne producente s podporo podprograma MEDIA Ustvarjalne Evrope. Zaključno srečanje letošnjega cikla MAIA usposabljanj, ki se osredotoča na marketing in distribucijo filmov, gostuje v Portorožu, prav v času 21. Festivala slovenskega filma. Prisotnost izkušenih mednarodnih strokovnjakov ter skupine izbranih producentskih talentov iz Evrope in širše (ki bodo pet dni sodelovali na sicer zaprtem usposabljanju) je neprecenljiva priložnost za izmenjavo znanj in navezovanje stikov z domačo strokovno javnostjo. Zato Motovila (CED Slovenija), Festival slovenskega filma, Re-Act in MAIA Workshops v okviru strokovnega programa FSF za vse zainteresirane organizirajo odprti seminar z MAIA tutorjem za digitalni marketing, Danielom Díazom.
SEMINAR bo prek konkretnih primerov ponudil poglobljen vpogled v vedno (bolj) aktualno temo: trženje in promocijo filma, predvsem online in offline načine povezovanja z občinstvi. Program seminarja vključuje vse korake učinkovitih promocijskih kampanj za film, od določanja ciljne publike in pozicioniranja do izvedbe kampanje. Po splošnem uvodu v trženje filma (14.30–16.00), sledi fokus na digitalni marketing (16.30–18.00).
PREDAVATELJ Daniel Díaz, filmski producent in neodvisni marketinški svetovalec z londonskim naslovom, ima večletne izkušnje v digitalni distribuciji in trženju filmov. Uspešno jih je nabiral kot vodja trženja in razvoja občinstev pri globalni streaming platformi We Are Colony ter kot vodja digitalnih promocijskih kampanj za filme kot so 12 let suženj (12 Years a Slave), Jekleni mož (Man of Steel), Svinjarija (Filth) idr. Kot predavatelj na področju digitalne distribucije, množičnega financiranja in filmskega trženja sodeluje s številnimi filmskimi festivali, kot filmski producent pa se osredotoča na aktualne družbene teme, ki občinstvo spodbujajo k razpravi. Njegov celovečerni igrani film Kameleon (Chameleon) je bil premierno predvajan na BFI London Film Festivalu.