Na dogodku lahko sodelujete s predstavitvijo projektnega predloga ali kot opazovalci.
Vsaka izbrana organizacija s projektno idejo bo imela na voljo 5 minut za predstavitev svojega projekta ter 2–3 minute za vprašanja in odgovore z občinstvom.
O razpisu
Evropski medijski sektorji imajo v Evropi ključno in pomembno vlogo. Kljub temu se soočajo s številnimi izzivi. Delno zaradi digitalnega prehoda, ko se bralci preusmerjajo na spletne vire, tradicionalne novice pa izgubljajo prihodke od oglaševanja, je ekonomska vzdržnost poklicnega novinarstva pod pritiskom. Številni mediji na lokalni ravni, pa tudi tisti, ki jim je poslanstvo v javnem interesu pomembnejše od dobička, so morali prenehati delovati, kar slabi pluralnost medijev in ogroža dobro delovanje demokracije.
Razpis Ustvarjalna Evropa za novinarska partnerstva vključuje dva sklopa:
Prijave obvezne
Vabljeni, da predstavite projekt ali pa se dogodka udeležite kot opazovalka_ec tudi z namenom partnerskega povezovanja.
- S svojim projektom (z namenom predstavitve) se prijavite do 27. novembra do 18:00 (CET) TUKAJ.
- Če se dogodka želite udeležiti le kot opazovalka_ec, se lahko prijavite do 10. decembra do 18:00 (CET) TUKAJ.
Dogodek bo potekal v angleškem jeziku.
Dodatne informacije: info[at]ced-slovenia.eu.
Dogodek organizirajo centri Ustvarjalna Evropa iz Belgije, Bolgarije, Češke, Danske, Finske, Francije, Gruzije, Hrvaške, Irske, Latvije, Litve, Madžarske, Malte, Nemčije, Nizozemske, Norveške, Poljske, Portugalske, Romunije, Slovenije, Španije in Švedske v sodelovanju z Evropsko komisijo in Izvajalsko Agencijo (EACEA).