Kako oblikovati poslovni pristop za prihodnost?

Datum dogodka 27.05. 2019 • 09:30  −  28.05. 2019 • 16:30
VstopninaBrezplačno

Ali si prizadevate, da bi našli delujoče in izvedljive načine, s pomočjo katerih bo vaša organizacija v prihodnosti uresničila zastavljeni program in dosegla učinke, ki udejanjajo njeno poslanstvo? Potem vas vabimo na strokovni seminar “Kako oblikovati poslovni pristop za prihodnost?” v Ljubljano, 27. maja ali v Maribor, 28. maja. Rok za prijave: 20. maj.

Dogodek pripravlja Motovila, Center za spodbujanje sodelovanja v kulturnih in ustvarjalnih sektorjih, v sodelovanju s Centrom za kreativnost, ki ga izvaja Muzej za arhitekturo in oblikovanje. Projekt se izvaja v sklopu aktivnosti Platforme Center za kreativnost in ga sofinancirata Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj in Republika Slovenija.

KJE IN KDAJ?

POZOR: svetujemo prijavo na tisti seminar, ki vam je lokacijsko bližji. V Ljubljani in Mariboru bosta namreč potekala identična enodnevna seminarja, sestavljena iz dopoldanskega predavanja in popoldanske delavnice za omejeno število udeležencev. Odprta je tudi možnost prijav za individualna svetovanja (v sredo, 29. maja, v Ljubljani).

ZA KOGA?

Usposabljanje je namenjeno izkušenim in mladim vodilnim kadrom, organizatorjem, producentom in ustvarjalcem, ki delujejo v kulturnem, ustvarjalnih in avdiovizualnih sektorjih. Prednost imajo vodje, ki iščejo navdih in ideje o tem, kako razviti poslovni model za prihodnost ter najti nove perspektive za reševanje kompleksnih problemov. Zato je usposabljanje idealna priložnost za vse, ki želijo pod mentorstvom izkušene mednarodne svetovalke pridobiti orodja in praktične nasvete, s katerimi bodo prevetrili trenutno poslovanje svoje organizacije ter ga prilagodili in dosegli trajn(ostn)e učinke v prihodnosti.

FORMAT IN PODROBEN PROGRAM SEMINARJA

V Ljubljani in Mariboru bosta potekala identična enodnevna seminarja, sestavljena iz dopoldanskega predavanja in popoldanske delavnice (v angleškem jeziku).


PRVI DEL: Predavanje [9.30–13.00]

Koncepti in orodja za oblikovanje poslovnega pristopa bodo predstavljeni s praktičnimi primeri in z vidika aktualnih trendov, pri čemer bodo ključnega pomena kulturni in družbeni učinkiposlovanja.

9.30–10.00      Registracija in mreženje ob kavi
10.00–10.30    Uvod (Motovila in Center za kreativnost)
10.30–12.00    Mission driven business modelling (Ellen O’Hara)
12.00-13.00     Odmor za kosilo

DRUGI DEL: Delavnica [13.00–16.30]

V vodeni skupinski razpravi bodo udeleženci lahko izpostavili in raziskali izzive, s katerimi se soočajo. Skupaj s predavateljico bodo razvijali rešitve ter razpravljali o izzivih in učinkih različnih pristopov za razvoj poslovnega modela.

13.00–14.30    Group Challenges Workshop (Ellen O’Hara)
14.30–15.00    Odmor za mreženje ob kavi
15.00–16.15    Rezultati skupinskega dela + Odprta razprava + Akcijsko načrtovanje
16.15–16.30     Zaključna vprašanja


ŠTIRJE TERMINI ZA INDIVIDUALNO SVETOVANJE
Udeležencem seminarja, ki bodo izkazali interes, bodo na voljo štirje termini za 45-minutno individualno svetovanje v sredo, 29. maja, v Ljubljani. Pogoj za individualno svetovanje je udeležba na ljubljanskem ali mariborskem seminarju (predavanje in delavnica), izbor pa bo opravljen na podlagi utemeljitve motivacije prijavljenih kandidatov, ki bodo ob prijavi izkazali interes.

O PREDAVATELJICI

Ellen O’Hara je neodvisna poslovna svetovalka, strateginja, mentorica in raziskovalka z 20-letnimi izkušnjami v kulturnem in ustvarjalnih sektorjih ter socialnem podjetništvu. Osredotoča se na področja inoviranja poslovnih modelov, dostopa do (alternativnih) virov in merjenja učinkov. V poučevanju uporablja metodologijo zagonskih podjetij in dizajnerskega razmišljanja za spodbujanje strateškega pristopa k vodenju in spremembam. V ospredje postavlja kulturne in družbene učinke trajnostnega delovanja ustvarjalnih organizacij ter ustvarjanje vrednosti.

Podpirajo nas

Zdruzen Logo Slo2
Ministrstvo Za Kulturo1 380x58
Logo Mol 1